Tuesday, May 01, 2012

Grávida de 6 meses, Adriana Lima revela desejo por cerveja

LimaBean Craves Beer Around 6 Months Into Her Second Pregnancy.


Grávida de 6 meses, Adriana Lima revela desejo exótico: Cerveja!
"É estranho pois normalmente não gosto de cerveja. Agora eu quero, mas não posso tomar. É difícil!" disse LimaBean para People.

 Mesmo com seus desejos exóticos, Adriana revelou: "Estou me sentindo maravilhosa; É definitivamente bem mais fácil do que da primeira vez, talvez porque eu não sabia exatamente o que iria passar. Estou muito tranquila e cheia de energia"

Sobre sua atual forma, Lima fala: "Tenho ganhado peso, mas não tanto quanto ganhei na primeira vez. Graças ao meu marido" disse, cujo regime inclui boxe.

"Nos primeiros três meses [de gravidez] me exercitei com pesos leves e exercícios inspirados no movimento de animais"

Sobre o sexo do próximo anjinho, a Bombshell revelou: "Ainda não sabemos, e isso está sendo emocionante".

6 months into her second pregnancy, Adriana Lima reveals some exotic craving: Beer!
“It’s very strange because I normally don’t like beer. Now I want some but I cannot drink it. It’s been very hard!” told LimaBean to People.

Even craving exotic stuff, Adriana says:
“I’m feeling wonderful; It’s definitely easier than the first time, maybe because I know exactly what I’m going to go through. I’m very relaxed and have a lot of energy”.

Lima credits her husband, former basketball player Marko Jaric, for motivating her to exercise during the pregnancy and not to completely give into her cravings.
“I’ve gained a few pounds, but not as much as the first pregnancy — thanks to my husband,” Lima, whose workout regimen also includes boxing,

“For the first three months I exercised with light weights and did workouts that were inspired by animal movements, like crab-walking on the floor. It really helped me tone my muscles.”

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 comments: